• Összes
  • Digitalizáció
  • Személyes márka

Miről szól a személyes márka, kinek mit jelent?

Személyes márkája, azaz kisugárzása, stílusa mindenkinek van, azt már nem kell kialakítani, ellenben tudatosítani, fejleszteni alapvetően fontos. A cél az egyediség megmutatása.

A vállalati kommunikációnak is fel kell készülnie a digitalizációra

Legalább annyira szervezeti és humán kihívás a digitalizáció a vállalatok életében, mint technológiai. Az új generációk megszólításához új eljárásokra van szükség akár a jövő munkavállalóit, akár a jövő fogyasztóit keresik vagy célozzák meg a cégek.

Kapcsolat:

Amennyiben kérdése, kérése merül fel, kérem keressen az alábbi elérhetőségek bármelyikén.

YourStory.hu
Dintsér Andrea 
Ügyvezető
info@yourstory.hu
+36 20 331 3531

Az űrlap használatával Ön egyetért azzal, hogy a weboldal tárolja az adatait.

Üzenete elküldve.
Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Küldési hiba!

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. Bővebben  Elfogadom