A jól képzett munkatársak és vezetők jelentős fejlődést hozhatnak egy cég működésébe, hozzáadott értékük felbecsülhetetlenné válhat. Javíthatják a kollégák motivációját napi szinten, illetve középtávon megnyerhetők miattuk értékes, új munkatársak is.
Fontos, hogy hosszú távon gondolkodjanak a szervezetek, a menedzsmentképzéseket egy folyamatként érdemes kezelni: néhány hónap alatt nem lehet jó menedzserré változtatni valakit, aki eredendően kevéssé rendelkezik bizonyos szükséges alapkészségekkel és tudással. Hatványozottan jelentkezik mindez, ha nagyon fiatalon neveznek ki szakmailag tehetséges embereket vezetővé, akik sok esetben nem rendelkeznek elegendő élettapasztalattal.
Jó megoldásnak tartjuk a képzéseket, és a mentorprogramokat, azaz, amikor tapasztalt szakemberek egy hosszabb folyamat során adják át gyakorlati és elméleti tudásukat és készítik fel a fiatalabb utódokat.
Legyen szó digitális marketingről, ezen belül közösségi médiáról, ügyfélkapcsolat-kezelésről, rendezvénymenedzsmentről, piackutatásról, ügyfél elégedettségi felmérésről, munkáltatói márkaépítésről, marketing kockázatkezelésről, változáskezelésről, belső vagy külső kommunikációról, vagy a tudásmenedzsment bármely területéről, illetve a prezentáció, a nyilvános beszéd elméleti és gyakorlati módszereiről – tréningeket is nyújtunk ügyfeleinknek.
Amennyiben érdeklődik a fentiek iránt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és beszélgessünk arról, hogy pontosan mik is az igényei.
"A két legfontosabb testrészünk a szemünk és a lábunk: a szemünkkel meg kell látni a dolgokat, a lábunkat meg arra használni, hogy odamenjünk hozzájuk."
(Döblin: Berlin, Alexanderplatz)
Meg kellett tanulnom egy speciális szemüvegen keresztül látni a világot, észrevenni a körülöttem történő dolgokat. Aztán odamenni értük, hozzájuk és megérteni őket.
Hogyan érje el üzleti céljait a marketing, a kommunikáció és a tudásmenedzsment eszközeivel?
Hisszük, hogy az üzeneteink akkor érnek igazán célba, akkor van igazán értelmük, ha tudatosan, lelkiismeretesen fogalmazzuk meg és a megfelelő kommunikációs csatornákat használva adjuk át őket. Ha üzeneteink arról szólnak, hogy hogyan tudunk mások szakmai, üzleti életéhez értéket adni, akkor, akik olvassák, vagy hallják őket, ösztönösen vagy szándékosan visszatérnek hozzánk újra és újra, és összekötnek minket azokkal, akiknek hasznára válik a tudásunk és a tapasztalatunk.
A YourStory.hu segíti Önt abban, hogy a fenti kérdéseket megválaszolja, hogy az üzeneteit megfogalmazza, és a megfelelő célcsoportnak a leghatékonyabb kommunikációs csatornákon keresztül el tudja időben juttatni.