Stratégiakészítés A marketing stratégia elkészítése feltáró beszélgetéssel indul: felmérjük a vállalkozás jelen helyzetét, a vezetők üzleti céljait, és azt, hogy a már létező marketing- és kommunikációs tevékenységek hogyan támogatják a fejlődést. Az audit után egy mindmap készül a javasolt változtatásokról. Ezután következik a marketing- és kommunikációs stratégia elkészítése, amely az üzleti stratégia megvalósulását hivatott támogatni. |
|
Digitális marketing Fontolgatja már a digitális marketing tevékenységének elindítását, újragondolását vagy javítását legyen weboldalról vagy közösségi média csatornáról szó? Segítünk tervei kialakításában és teljes körű megvalósításában digitális stratégiák, tartalomterv, weboldalak, közösségi média csatornák, e-hírlevelek elkészítésével. |
|
Webshop- és applikációk fejlesztése Az egyre gyorsabban digitalizálódó világunkban ügyfeleink igényeinek felmérése során számtalanszor felmerül, hogy a vállalkozás továbbfejlesztéséhez szükséges egy webshop kialakítása, vagy a működést támogató, plusz bevételeket hozó app fejlesztése. Szakértő csapatunk felméri a valós igényeket és a piaci hátteret majd javaslatot tesz ügyfelünknek a hatékony megoldásra. |
|
Ügyfélkapcsolat-kezelés Az ügyfélkapcsolat-kezelés számunkra az ügyfelei teljes életciklusának menedzselését jelenti. Ezen a területen szerzett tapasztalatainkkal támogatjuk cégét abban, hogy új ügyfeleket szerezzen, meglevő ügyfelei elégedettebbekké váljanak, hosszú távú együttműködésben gondolkozzanak, és az ügyfélkörből távozó cégek után követése is lehetővé váljon. |
|
Piackutatás Tudni szeretné, hogy mik az új trendek a piacon, amelyek érintik azt a szektort, amelyben cége, ügyfelei, beszállítói és egyéb érdekelti körei működnek? Egy piackutatás minden bizonnyal megválaszolná a kérdéseit. Beazonosítjuk a témát, amiben el szeretne mélyedni, amiről több információt igényel, elkészítjük a kérdőívet akár online, akár offline, és akár le is folytatjuk a lekérdezést. Sőt! Az eredmények kiértékelését és az utánkövető akciókat is vállaljuk örömmel. |
|
Ügyfél elégedettségi felmérés Vajon elégedettek az ügyfelei a szolgáltatásaival? Hosszú távú kapcsolatban gondolkodnak a vásárlói? Szeretnének változtatni azon, ahogy kezelik őket? Kiderítjük mindezt egy ügyfél elégedettségi felméréssel. Az eredmények alapján készülő összefoglalóból válaszokat kap ezekre a kérdésekre. |
|
Munkáltatói márkaépítés Üzleti céljai közé tartozik dolgozói elégedettségének és elkötelezettségének javítása? Jól tervezett és jól célzott belső és külső kommunikációval és a munkáltatói márkaépítés eszközeivel segítjük a cégét abban, hogy elérje ezt. |
|
Kockázatkezelés A marketing- és a kommunikáció területén számos kockázat leselkedik a cégekre. Támogatjuk cégét abban, hogy ezeket a kockázatokat feltérképezze, kezelje, és megfeleljen az aktuális szabályozásoknak – például a GDPR, a digitális marketing, és hasonló területeken. |
|
Változáskezelés - belső és a külső kommunikáció Ahhoz, hogy cége versenyképes maradjon a folyamatosan alakuló, fejlődő piaci környezetben fel kell készülni a változásokra, és minél gyorsabban, minél agilisabban kell válaszolni a kihívásokra. A változáskezelés a felkészülési folyamat elengedhetetlen része, amelynek két fontos elemében nyújtunk segítséget: a belső és a külső kommunikáció területén. |
|
Videófilmek és fotózás Legyen az egy munkatársak számára rendezett esemény, egy ügyfél- vagy sajtórendezvény, a cég életének fontos állomása, amelyet érdemes megörökíteni, vagy csak professzionális fotók készítése a kollégákról, állunk rendelkezésre. A digitális csatornák szerepének erősödésével alapvetővé vált, hogy a cégek fotó- és videóanyagokkal is illusztrálják üzeneteiket. |
|
Grafikai szolgáltatások Frissítené brosúráit, szóróanyagait? Átalakítaná cégének arculatát? Vagy most induló vállalkozásához szeretne brandet kialakítani? Teljes körű grafikai szolgáltatással 21. századi dizájn trendeket alkalmazva megtervezzük, vagy átgondoljuk akár a teljes arculatot, akár annak egy-egy szegmensét, legyen az brosúra, szórólap, prezentáció, vagy bármilyen más belső, vagy külső céges megjelenés. |
|
Rendezvényszervezés Szorosabbra fűzné kapcsolatát az ügyfeleivel? Kiváló alkalom lehet erre az online, illetve az offline rendezvény szervezése. Legyen szó szakmai vagy szabadidős rendezvényről, örömmel megszervezzük Önnek. Megvalósítjuk elképzeléseit a koncepció összeállításától a helyszín megtalálásán, az esemény megszervezésén és megtartásán, koordinálásán át az utánkövető tevékenységekig. A rendezvények segíthetnek minket közelebb kerülni a vásárlóinkhoz, ügyfeleinkhez, támogathatnak minket a személyes kapcsolatok szorosabbra fűzésében. Alkalmunk nyílik méginkább megismerni a piacunkat, és a célcsoportunk is bepillantást nyerhet a szolgáltatásainkba. |
|
Promóciós, közönség- és sajtókapcsolati munka Úgy látja, hogy sok időt, energiát, és pénzt fektet vállalkozásába, de a piacon mégsem eléggé ismert a márkája, nem megfelelően láthatóak az eredményei a célcsoportja számára, vagy épp nem ismerik el? Vagy új céget indított? Esetleg még eddig nem promótálta cégét? Promóciós, közönség- és sajtókapcsolati munkával fokozzuk ismertségét, offline és online kommunikációs és egyéb marketingeszközökkel segítjük piaci ismertségének növelését. |
"A két legfontosabb testrészünk a szemünk és a lábunk: a szemünkkel meg kell látni a dolgokat, a lábunkat meg arra használni, hogy odamenjünk hozzájuk."
(Döblin: Berlin, Alexanderplatz)
Meg kellett tanulnom egy speciális szemüvegen keresztül látni a világot, észrevenni a körülöttem történő dolgokat. Aztán odamenni értük, hozzájuk és megérteni őket.
Hogyan érje el üzleti céljait a marketing, a kommunikáció és a tudásmenedzsment eszközeivel?
Hisszük, hogy az üzeneteink akkor érnek igazán célba, akkor van igazán értelmük, ha tudatosan, lelkiismeretesen fogalmazzuk meg és a megfelelő kommunikációs csatornákat használva adjuk át őket. Ha üzeneteink arról szólnak, hogy hogyan tudunk mások szakmai, üzleti életéhez értéket adni, akkor, akik olvassák, vagy hallják őket, ösztönösen vagy szándékosan visszatérnek hozzánk újra és újra, és összekötnek minket azokkal, akiknek hasznára válik a tudásunk és a tapasztalatunk.
A YourStory.hu segíti Önt abban, hogy a fenti kérdéseket megválaszolja, hogy az üzeneteit megfogalmazza, és a megfelelő célcsoportnak a leghatékonyabb kommunikációs csatornákon keresztül el tudja időben juttatni.